shuuuuee

heeejj allihopa ,
idag var det piss väder i spanien. spööö regnade, inte kul . "/
vi gick runt i stan käkade pizza och shoppade lite. köpte en till tröja :D
har fåt jätte mkt roliga kläder här , idag köpte jag en tröja på zara.
en brun t-shirt med nåt på ^ skit sööt :)
imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men det skulle bli ännu värre väder idag
så vi skulle nog dra till köpcentrumet inom hus , ska kolla på kläder till lillebrorsan
eftersom han bara har fått 1 grej och jag tusen :P
på tisdag blir det SKIT bra vädet , då ska jag sola som faan måste bli brun innan
jag drar hem ;D hahhaaha
men nu ska jag umgås med min kusin david och min lillebror , alla vixna sitter i puben
utanför , kl är 7 över 1 , och vi ska kolla på en film tror jag! :D

pussshej , saaknar er alla <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0