s-post suger balle ! ;D

jag är faan besviken på s-post ,
kmr ni ihåg att jag skrev att jag skulle dela ut post 1 gång i veckan varje tisdag
jag får skit dåligt betalt förra gången fick jag 79 kr ,
och den här gången är det dubbelt så mkt , assoe det är sjukt mkt , och jag ska få 133 kr :S
det är ju grymt lite. jag orkar inte med den skiten längre ska göra den här gången sen ska jag sluta
ska bli domare i stället för 7manna, för en match kan jag få 100 spänn och om jag har dömt 2 matcher är jag uppe i 200 och och det är typ så mkt roligare än och gå runt i kylan i 3 tim och lämna ut post.....
 hahah nu vet ni hur jag känner ,
ett tips BÖRJA INTE MED DET HÄR , DET SUUUUGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0