onsdan blev inte så jobbig ^

haha , dagen blev inte så jobbig trotsallt.
första lektionen var musik och vi fick sluta tidigare och efter det hade vi so i 80 min , elr nåt , men vi hade en vikarie och han bryr sig inte och om man ber om hjälp säger han allt . så det var skönt ^
sen hade vi lunch sen håltimme spanska slöjd och est ^ dagen kändes jävligt kort , den brukar kännas oooooändlig.
menmen , min pappa hämtade mej i skolan och körde mej till min fotboll . min träning var såååå joobbig
först var det ganska lungt men senare på slutet körde vi 1 mot 1, 5matcher i 2 min, kanske inte låter jobbigt men det är det ! ;P
känner mej illamående och ont i huvudet och magen , antingen är jag påväg på och bli sjuk elr så är det bara så efter träningen ..
haha nu har ni fått höra min icke jobbiga dag , elr  aa haha :)
senare ska jagh kanske träffa marcus , men okrar inte åka till han så om vi ska göra nåt får han kom hit :) ^^
men nu ska jag duscha och äta ,
// emelie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0