nu är jag i spanien :)

nu är kl 21.37 , min faster hämtade oss på flygplatsen :)
det tog 5 tim och 15 min och komma till spanien med flyg,
jag gick upp kvart över 3 imorse -.- var skit trött har bara sovit 5 tim
somna aldrig på planet , men ska nog snart gå till "våran lägenhet" och sova
idag har jag köpt en burberry keps och leggins , (ljusgråa) , det finns en
sko affär brevid våran lägenhet , jätte söta skor där , kanske köper några senare
i veckan :) i veckan kommer vi göra jätte mkt enligt min faster kille micke , han säger
att vi inte ska få en lugn minut , han snackar om att vi ska ta båten till marocko och
så ska vi till england till nåt ställe , haha får se hur det blir med det ^
min data funkar inte internet på , funkar bara på pappas så kommer inte skrivaså mkt i veckan :/
men men , idag var det jätte varmt , runt 20 grader. men det kommer bli kallare ,
rengade lite idag men det var bara fjuttiga droppar och dom försvann lika snabbt som dom kom , ^^
men nu ska jag kolla lite på pa, och läsa någras bloggar ,

kommer sakna er määst , Jennifer lisa och sara <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0