nu är jag hemma :)

nu är jag hemma , skit skönt har träffat jennifer helena emelie erik och marcus :)
jag har inte haft tid till och vara inne på datorn , och nu när jag kom hem så har tydligen min data gått sönder :/
MIN ÄLSKADE DATA !!!! :'(
så nu är jag inne på min pappas data, men såklart så får jag inte ladda över några bilder så tyvärr blir det inga bilder på vad jag har köpt och gjort , men det får komma senare när min data fungerar igen ....
men imorse gick jag upp 9 , pakcade det sista och sen skjussade min faster oss till deras flygplats, men såklart så va planet försenat -.- det var nåt elektriskt fel . blev liiiite rädd. tänk på planet styrdade hehe , men efter en halvtimmes väntan så lyfte vi, sov typ hela resan riktigt skön , men jag tyckte synd om en liten tant hon hade en hund och hon hade satt sig på min plats , så pappa frågade vilket nr hon hade för att hon satt ju på min plats ^^ , och då sa hon att det var en kille som hade tagit hennes plats på andra sidan och då visade det sig att killen hade satt sig på 27 istället för 24, och han satt längst in och den satt några för så då fick tanten sätta sig på hans plats istället , men när dom andra kom som skulle sitta brevid henne så var dom tydligen alergiska mot hundar så då fick hon flytta längst bak. lite kul men fett jobbigt för henne ^

när vi kom hem så hade nån äggat vårat hus och slängt sönder mammas kruka , jävla ungar har inget bätte för sig..

i förrigår så var vi på en marknad , jag köpte en tunika. den var lite kortare än till mina knän sen var den lixom rak vi brösten jätte gullig ska lägga in en bild senare när min dator funkar igen , men sen köpte jag en chanel mascara och 2 behåar. det var jäättte varmt väder den dagen jätte skönt var det. fick lite färg då också hihih :)
efter så ville mamma och pappa sätta sig i solen och ta en öl , efter en stund började en gammal kille och killen som jobbade där bråka , och dom skrek verkligen på varann men jag fattade naaada eftersom dom snacka spanska , men sen tar killen som jobbade där upp en stol över huvudet och typ hotar killen att slå hnm med den , GALNING :S tror knappast att den där killen kmr tillbaka till det stället :P

//Emelie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0