nu är jag brun :D

har precis kommit hem ,
jag och jennifer blev gaanska bruna^
vi åkte ju dit utan smink och jag sa
" i hässelby gård finns det nog ingen som vi känner"
på vägen dit träffade vi richard johan bobbo och seebbz
men seebbz såg oss inte
och sen träffade vi några killar i 8an men dom knr vi inte så bra
och sen antemar och tedd.  och sen blykerst och hans kompisar
 haha pinsamt , gick och gömde mej under min jacka:D
men nu ska vi snart röra oss till sara elr om 2 tim ^, hehe
nåt jennifer sa idag ;
jennifer: vi gör gurk formade hjärtor .
hahahaha men hon menade att vi skulle göra hjärt formade gurkor ^


image178
thihi lite brun blev jag iallafall (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0