nattcupen :)

nu har jag sovit i  7 timmar , jag är skit trött men jag kan inte sova hur länge som helst för då kmr jag inte kunna somna i kväll , menigår , elr i dag :P , så kom vi 2a . så här såg resultaten ut ;
00.40. aik - bp 2-1 . ( jag är inte säker på dom här matchen har helt glömt bort vad det blev , men vi förlora iallafall)
02.40. bele barkarby - bp 2-1
04.40. håbo - bp 2-3
06.40. skå - bp  0-6

image151

egentligen skulle jag bara spela dom 2 första , men jag fick spela alla matcher. jag var skit trött i den sista , men i din matchen gjorde jag en sån här hattrik , elr vad det heter . det är iallafall när man gör 3 mål på raken :D
mot bele barkarby råkade petra göra självmål i typ sista sekunden , haha hon är så söt . men det gör ju inget, vi kom ju tvåa iallafall. vi skulle ändå inte kommit 1a om vi vunnit den matchen ,elr om det blev lika xD
men jag och några till hade tagit med oss sovsäckar och kuddar , haha vi låg på lektaren alla typ stirrade på oss . :) efter att vi hade spelat mot håbo så skulle jag gå och lägga mej i min sovsäck och då satt det några killar typ 3 meter bort . och så kollade jag bak på dom då sa den ena ;
killen ; ey killen hon behöver sällskap !
haha jag gav dom värsta diss blicken :P , sen efter ett tag sa samma kille;
kilen: tjejen ska vi ha kuddkrig
jag; jag är ju den enda som har kudde ;S
killen ; ja men jag kan köpa några :D
hahha ooofta killen ,
men det var sjuuukt kul och spela på natten tkr jag :) , jag ringde sara vid halv 4 , hon hatar typ mej nu :P , men jag äälskar henne mmmassor <3 ^
men nu ska jag gå ner till min familj och berätta hur det gick igår för när jag kom hem i morse så log dom och sov och nu är kl halv 3 , och jag har precis gått upp :)
// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0