melodifestivalen

*gäsp*
är skit trött gick och la mej 4 igår, david skulle följa mej och min lillebror till våran lägenhet.
men det slutade med att han stannade kvar hos oss och kollade på friends, han blev hämtad 4. hehe min mamma och pappa hade druckit lite , var lite kul . dom skrattade och larvade sig jätte mkt .
och dom skulle inte lägga sig vid 4 utan dom gick ut till en pub , sjuka elr vad :S
men jag vaknade i morse  halv 1 , åt frukost spelade spel på min data kollade på ett annat avsnitt av friends ( har typ sett alla nu , min faster har jätte många friends filmer) men vid 3, halv 4 gick vi hem till min faster. våran lägenhet ligger jätte nära deras hus , tar 5-3 min och gå dit.
efter ett tag vid 5-6 så åkte jag mamma min faster och min låssas mormor , om jag kan kalla henne det :S
hehe men vi åkte till ikea, köpte en tavel grejj.och mamma köpte lite små skit :P
jag och mamma hittade en jätte snygg säng till mej som jag ska få om den finns i sverige , det är en dubbel säng , svart är den. är helt kär i den. jag och mamma bestämde också att vi ska sälja min hylla och min säng och fixa massa grejjer i mitt rum :) ska bli skit kul , hoppas det blir av bara ;D
men nu ska jag kolla på melodifestivalen , puushej

jag vet att min blogg är lite tråkig nu eftersom jag inte har några bilder men jag glömde sladden hemma till kameran men när jag kmr hem bli det lite bilder här ifrån :) ^^
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0