lördag :D

godmorgon , elr ska jag sgäa god förmiddag
kl är 14.21, och jag och lisa har gott upp pch börjat fixa oss
vi vaknade vid 8 förs för att det var så jäävla ljust i mitt rum :P
men vi somnade om och vaknade vid 12 , jag har skrapat upp
mitt lår, gjorde det på matchen igår så jag har inte kunnat sova
på det låret på hela kvällen och det svider skit mkt ,. synd om mej asoe:P
haha , men jag gick ner och fick ett mega plåster av pappa , sen kollade
vi på film gick ner och åt frukost , kollade klart på filmen och nu ska vi fixa oss
idag ska vi dra till 5knop igen , jennifer ska dit och hennes brosa och hans
kompisar :) jag har inte skrivit mkt , elr inte lika mkt som jag gjorde förut
men jag har inte haft tid , har ju ett liv utan för bloggen också :D haha
men nu ska jag fixa mej kanske skriver i kväll , jennifer ska sova här så
kanske hinner när vi kommer hem från 5knop ,
puusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0