lördag ,

godmorgon :)
idag sov jag till 12, det var jätte skönt ^ haha men idag ska jag vara med jeppe och joakim,
det var fett länge sen jag var med dom .
men vi får göra nåt lungt som att kolla på film elr nåt för jag ska ju spela match kl 1 inatt
, och då får jag inte vara trött ^, hehe , imorse fick jag värsta rycket gick ner i köket och skulle göra grött ,
men det var fett mkt grejjer på diskbänken ,( min pappa är borta då blir det så :P hahah) ,
så jag plockade ur diskmaskinen , plockade i det som stog på diskbänken
 och sen torkade jag av den och bordet , åt min grött gick upp i mitt rum och började städa här. tog en liten paus har hållt på i nån timma nu , men nu ska jag nog fortsätta
puuuss
/ emelie

Kommentarer
Postat av: Sabine

Skönt å sova länge :)

2008-02-02 @ 20:11:10
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: eemelie

haha aah :)

2008-02-02 @ 21:15:49
URL: http://emeliemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0