kaaaaoos dag

idag har det hänt massor . först är det min kompis som har börjat umgås med helt fel person ( tkr jag )
och får min kompis och göra nåt som är sjukt , jag blev så jävla förbannad stog och skrek åt henne.
" du säger att alla hatar dej och blabla , men vafaan , klaga inte på allt och alla och sluta få sånna dumma ider! "
såå nu fick jag det sagt, men efter ett tag kmr ambulansen till skolan och då har johnnie boy brutit handen !! (A) <3
fett synd om han tkr jag , hoppas det gick bra .
har precis ätit på kebaben med sara och marcus , och då fick jag jääätte assoe verkligen jääääätte ont i magen så jag åkte hem , har precis ätit lite glass med mamma ska snart vila lite sen tänkte jag åka tillbaka till viktor adam och sara. :)
men nu ska jag vila lite , pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0