idrottsdag


idag hade vi ju en sån där idrottsdag, gick ju sådär för min klass i basket tuneringen , första matchen vann vi , sen förlora vi alla förutom den sista ,så vi vann 2 av 7 :P
men vi ägde på bollspel och så men vi satte den aldrig , hehe . ajja det var kul endå tkr jag .
jag fick skavsår på båda lilltårna och så började jag blöda på stortån, så skulle jag sätta på mej ett par skridskor , "ajj" så fick gå till sjuksyster så fick hon plåstra om mej lite (A) hehe
men vi tog bussen 17 över elr nåt sen åkte vi skridskor i 2timmar , fick jjätte ont i fötterna.
men det vaar kul endå , var grymt länge sen jag åkte skridskor assoe :)
men efter skolan åkte jag arvinn erik klara och marcus hem till marcus , vi tog typ över marcus köök för vi ville baka kokosbollar , tyckte lite synd om hnm ^^  om du ser det här marcus .  föörlåt om vi var jobbiga ^ (A) <3
hehe , men vi gjorde våra kokosbollar och sen satte vi oss vid tvn , alla tyckte det var jätte tråkigt så vi rörde oss ner till marcus rum och spelade guitar hero  , elr vad det heter , jag äääger . :P
haha , men sen åkte jag hem gjorde lite våfflor till mej och min bror min, och nu sitter jag här :)
//emelie


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ni va inte jobbiga xD

2008-02-01 @ 22:14:05
Postat av: eemelie

haha va bra :)

2008-02-02 @ 00:25:53
URL: http://emeliemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0