hemma från träningen

DET BLEV INGET BIP TEST :D
hahah överlycklig ^^
men det gick fett segt på träningen idag ,
allt gick verkligen fel -.-
skit jobbigt , men imorgon ska jag träffa tobbe , :D
sara och markus ska me tror jag , sara ska me iallafall ,
imorgon är min långa dag , oooorka! hoppas den blir somden förra
den blev fett skön håltimmar och dagen bara gick ,
chill hela dagen helt enkelt ^
imorgon har jag spanska också , ska kanske göra mitt prov då
efter som jag åker på onsdag :D kan inte fatta att jag åker snart :)
sara lisa och jennifer ska sova hos mej på fredag , och säga farväl ^:P hahah
nää men vi ska vara med varann lite nu innan jag åker ,
har inte packat ett skit elr ah ska kanske inte göra det än men jag´menade att
jag knappt har några kläder , har bara massa tjockis tröjor och sånt ,
och får inte köpa några kläder för mamma för att vi har ont om pengar och
hon vill spara dom till spanien -.- trååååååkmåns.
men nu ska jag gå har precis duschat och ska torka håret :)
puusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0