här spelas det poker

har lite tråk, så tänkte skriva lite till
här sitter alla och spelar poker ,
förutom jag då , fattar naada! :S
men jag sitter här och saknar efter
alla där hemma , hehe ^^ följde precis
marjane hem till lägenheten ,. hon har ju
nykeln och den behöver vi sen, så jag följde
meed henne fick nykeln och gick hem och satte
mej här igen :D , nu är kl 12 , kommer nog vara
här jätte länge, till 4 ikväll också kanske ^ hehe
det är jätte mysigt här i spanien , allt är jätte litet
husen,gatorna,bilarna allt ;D hhaha det är fett coolt:)
idag var ju jag i ikea som jag skrev förut och när vi
satt och fikade såg jag VÄRLDENS gulligaste pojke
blev kääär , haha fast han var typ 4 :P hahaha men
han var skit gullig , han var typ mulatt lite småt krulligt
hår som var kort , och sen gröna ögon skit gullig :)
haha , men nu ska jag nörda framför pa, pusshej
saknar dej ! :D thihi det rimade ;)

Kommentarer
Postat av: josef

schysst rim på slutet :D
saknar dej feeett mycke ! (L)(L)

2008-02-24 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0