fredag och lördag

Fredag
igår kväll åkte jag hem till Sara ,vi skulle träffa adam viktor och dogge .
vi hyrde en film som hette flickan i källaren, den var inte bra .
men det var typ en sann historia men assoe den var knäpp , flickan bara ställde massor med frågor hela tiden
men vi tröttnade på den och satte på i am legend istället . dogge hade laddat ner den.
men vid halv 12 började alla gå hem jag och sara gick till sara ( sov hos henne orkade inte åka hem)
vi gick och la oss vid halv 2 , vi sov i hennes syrras rum . älskar hennes säng den är så sköön :D hhaha

image160

lördag
vaknade upp hos sara , åt lite frukost och fixa oss sen åkte jag hem . ska snart iväg på träningläger elr vad man ska kalla det. vi ska sov på scandic hotel i bromma ( dom sponsrar oss) så vi får sova där.
vi ska ha två träningar idag , en nu på eftermiddagen och sen senare på kvällen . vi ska träna i brommahallarna.
sen resten av kvällen ska vi väll bara lalla runt på hotellet :)
förra gången vi gjorde det här så bodde alla på typ andra våningen , men jag och två till vi fick bo på 3 våningen längst bort :P hahah , fett mobbade vi var ^
men sen på söndag ska vi ha en träning på morgonen i brommahallarna och en vid 3 i rissnehallen :)
men jag ska åka om 5 min ska gå ner nu , har packat färdigt . mkt man ska ha med sig över en natt :S ( har nog lite mkt tror jag) hehe ^
men det blir alltid så man har med sig me än vad man behöver .
jusste kmr inte kunna skriva i helgen , kanske på söndag .
puusss // emelie

image161


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0