fredag och det betyder att man måste upp tidigt -.-

gomorgon
nu har jag sminkat mej fixat håret och klätt på mej
jag skulle gått upp 6 idag men jag låg kvar till halv 7
jag fick ett sms av jennifer imorse och hon kmr
inte till skolan idag -.- , hon som skulle sova hos
mej och följa me mej på min match . men
lisa och sara sa ju det också så jag blir ju inte
ensam ^^ idag har jag matte diagnos och det
har jag inte pluggat till och sen har jag engelska
glossor och dom har jag glömt bort .
kommer gå sämst idag assoe , sen så kommer
jag ha matte prov OCH spanska prov på måndag
bara för att jag åker på onsdag , men men ,
det är bättre att jag gör det innan jag åker än efter
för då har jag ju typ glömt bort allt .
men nu ska jag gå ner och äta frukost ,
puuusshej

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0