en rubrik ?

hejjsan
idag var jag grymt trött ,
va inte me på gympan för att jag var så tröött ^
haha min mamma skrev en lapp ba emelie kan inte vara med på gympan
pga att hon har spelat nattcup och är jätte tröött :P
men iallafall efter skolan åkte jag och sara till vällingby
köpte hårnålar och parfym , sara köpte trosor :)
i vällingby fick vi nån noahs gröt grej , såg ut som spya helt seriöst :P
vågade inte smaka va typ vita böner russin massor me äkel grejjer ,
men efter vällingby rörde vi oss hem till sara va där ett tag sen hämta pappa mej .
när jag kmr hem så ligger ALLA mina kläder på min säng :S
min mamma hade flyttat dom dit för att hon ska använda rummet till nåt jävla förråd :/
jag har ett litet rum med alla min kläder, så i det rummet ska hon lägga alla badrums grejjer
föratt vi ska göra om där har vatten skada. kul och veta elr hur ? :P

här är då nohas grött :S
image152image153

vetni ? , ska till spanien i en vecka och hälsa på mina kusiner , längtar som faan ,
har varit utomlands en gång i mitt liv , ska bli så jäävla kul , åker om 2 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0