dålig upptadering idag:S

hääyy :)
idag har jag inte haft tid att skriva ,
försov mej så hann inte skriva i morse
sen efter skolan åkte jag och solade med mamma , och handlade lite kläder och kollade på skor.
solade i vällingby , brukar sola i hässelby gård. men det var lite skönare i vällingby tkr jag , var mer rum och så.
idag hittade jag ett par skor jag blev kära i , dom va inte så jätte snygga när jag såg dom men sen när jag testade dom va dom grymt snygga ( på mej iallafall) xD
jag köpte en tröja från hm också , bara vanlig ingen specel, brun va den och kostade 98 kr ^
ska lägga in bilder på skorna och tröjan sen om jag hittar , :)

nåt kul lisa sa idag på no:n
lisa; vrf heter det apelsin jucie när det är apelsiner i ? :S
vet inte hur hon tänkte men efter började hon as garva och visste inte själv va hon menade , haha såå söt ^

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0