dagen blev lyckad :D

idag blev inte min tråkdag en tråkdag ., den blev en chill dag ^
haha min trädslöjds lärare var sjuk och efter det har vi est
så istället för att vänta i 2 tim på est så fick vi gå hem efter b-språket
så istället för att sluta 5över 4 slutade vi 20 i 2 :D
jag sara lisa och jennifer tog bussen tsm till backlura
sen gick jag och sara hem till mej och åt lite , och lisa och jennifer
hem till jennifer, sen träffades vi igen och åkte till åkis .
jag och sara möte tobbe och marcus , vi gick runt lite och sen började
några araber i arabdalen jaga oss så vi drog till lisa , där var vi hela dagen
och gjorde ingenting ^, haha ikväll ska jag sova hos jennifer det ska
sara lisa också ,, vi har ju studiedag imorgon :D fett skönt ,
jag och jennifer ska sola imorgon , börjar bli lite vitt och jag måste
bli lite brun innan jag åker till spanien vill inte vara vitt när jag kommer dit ^
men ikväll ska vi till 5knop , det ska komma sjukt många dit. får se hur kvällen blir hhaa
men nu ska jag äta , pusshej

Kommentarer
Postat av: Emil

tur att någon haft en bra dag :)

2008-02-13 @ 18:33:59
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är 5knop ?

2008-02-13 @ 19:05:02
Postat av: Anonym

vilka va vid 5knop då? :)

2008-02-14 @ 01:39:39
Postat av: eemelie

5knop , det är några klippor .
ojj det var jätte många , några från 9an 8an och 7an . jag sara jennifer lisa daniel harald viktor joakim adam jonte albin joakim tobbe simon johan rob jessica fanny kevin bobbo jossan jonas andreas
ah några fler , hahaha

2008-02-14 @ 11:59:56
URL: http://emeliemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0