brommapojkarna 94 - 1

lördag
det var riktgit roligt på träningslägret tkr jag . jag fick dela rum med hanna , vårat rum var ganska litet men det gick bra en då , petra och cassandra bodde brevid oss . men vi fick byta om direkt fick gå till åkeshov och där tränade vi , vi tränade inte nåt i brommahallarna .
men vi spelade klart och sen åkte vi hem duschade och åt , det blev spaghetti och köttfärsås . det var skit äckligt :S
så ingen åt nåt så vi drog till ica och åt oss mäta på godis ;D haha när vi satt och spelade maffia kmr några killar från småland , var kanske lika gamla som min pappa . dom frågade oss lite vad vi gjorde här och så och sen frågade en kille om vi ville ha ett gossedjur :P , så sa att vi skulle vänta där så skulle han komma om 10-20 min så skulle vi ha en tävling om vem som skulle få den , sen efter ett tag kmr han och hans kompisar och så delar dom upp oss i två lag vi får papper och penna , och sen ställer dom massor med geografi frågor hahaha mitt lag vann vi fick ett maskot :D schysta killar ^
men sen var vi tvunga och gå och lägga oss , jag och hanna gick över till petra och cassandr och kollade på titanic och när jag sitter och pratar med jocke i tel så kollar jag ut och då ser jag en gammal gubbe naken!!!!
hahaa alla blev helt jävla paffa , vi ståg och stirrade och så kommer en gammal tant och stänger för gardinerna , men då öppnar och dom igen och typ står och pousar för oss , assoe uuusch jävla peddo ! :P
men sen gick jag och hanna till vårat rum och somnade vid 1 ,
NÅN RINGDE MEJ INATT VEM VAR DET ?

söndag
vaknade av att telefonen ringde äkligt ljud assoe , haha jag svarar
emelie; hallåå -.-
nån; goomorgon gomorgon, det är jag i reseptionen, jag söker emelie
emelie; aah det är jag (?)
nån; aah du ska komma ner genast
emelie ; vah :O
nån ( janne min tränare) ; hahah ni ska ner och äta frukost nu :D
haha jag blev faan rädd ^. men vi gick ner åt frukost , värsta lyxfrukosten ^  vi fick gå upp och byta om lite och sen åkte vi och tränade igen ... åkte tillbaka åt lunch blev köttbullar potatis brun sås och lingon . ganska gott :)
efter det fick vi packa och sen bar vi oss av till åkeshov igen , tränade i 1 ½ timme tror jag , sen kom min pappa och hämtade mej ,
nu ska jag  duscha och sen träffa sara tror jag ,
puuusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0