äntligen!

jag har världens bästa nyhet ! ,
sara och adam är tsm igen ^, haha <3

men iallafall idag ska jag vara med sara simon och marcus , lite senare ska jag och sara åka hem till henne och äta :) , sen ska vi träffa adam viktor och några . så jävla skönt och kunna träffa dom igen ,
 allt bara försvann i söndags .. men nu är det tillbks :D
igår köpte ju jag en tröja , tkr den är riktigt söt . ska ha med den  i spanien sen också hade jag tänkt.
nu är det inte alls långt kvar , elr kanske, 12 dagar är det kvar tills jag åker  ^
weeeii , är så jävla spänd . :)
men jag lägger in några bilder på min tröja och sen ska jag ner och äta frukost ,
pusshej <3
image157
image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0