andra besökare :)

nu är det inte mina kompisar som bara kollar in min blog , nu är det andra också som jag inte vet vilka dom är :)
vilket är skit roligt , ibörjan hade jag typ 9 besökare ,(A) hur har ni hittat hit ? (A)

men jag har testat mitt iq ;D
fick 101 :) , skulle vilja att jennifer gjorde det , alla skojjar med henne och säger att hon har lågt iq ^
men hon kan vara lite dum ibland , haha men det är bara gulligt :) <33
här är hemsidan om ni också vill testa erat iq :)
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

 haha tänkte lägga in en dagens också,

Dagens humör: glad
Dagens borde: plugga till no provet imorgon
Dagens frisyr: uppsatt i knut med ett hårband
Dagens klädsel: hade ljusa jeans en vitt långt tröja och ett halsband med ett guldigt hjärta :)
Dagens planer: hade träning direkt efter skolan
Dagens vill ha:  pengar till min spanien resa
Dagens fundering: hade inte nåt och fundera på elr jo , vrf en vis person har blivit så skum ... :S
Dagens beroende: titta på snygga killar , haha
Dagens tråkigaste: skolan :P
Dagens personer: therese <3
Dagens tidning:  ingen
Dagens låtar: thevoice@
image156


Kommentarer
Postat av: Marcus

wohoo ;D jag fick 114 på iq testet xD

2008-02-07 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0