åker på onsdag :D

jag har varit lite dåligt ¨på och blogga på sistonde men jag har gjort så mkt .
idag så chillade jag jennifer och lisa hemma hos mej , drack varm choklad
med grädde , jätte mysigt :) , sen ringde sara och ville träffa oss . vi bestämde
att vi skulle dra till 5knop för några va typ där och grillade så vi skulle kolla läget:P
men vi åkte dit träffade sara och adam , möte kevin. men kl blev jävligt mkt
så jag var tvungen och åka hem föratt jag hade träning ^ lite tråkigt för jag
träffade lisa och sara nu efter träningen och dom hade haft fett mysigt -.-
men på min träning kollade marcus och arvin , fett pinsamt det var för det gick inge
bra för mej :P hehe när jag kom hem stog saras och lisas skor i min hall (?)
fattade ingenting, men dom hade tydligen lisa kommit för att hämta sina grejjer
men då bad min mamma att dom skulle vänta på mitt rum föratt jag snart skulle
komma hem, ^^ jag fixade mej åt och sen drog vi ut , snackade lite och sen åkte
dom hem , nu har jag precis kommit hem jag med :)

nu åker jag snart , är så jävla nervös , andra gången i hela mitt liv jag åker utomlands :S
<33

Kommentarer
Postat av: sara

guummaan, kmr sakna dej galet när du åker :/

2008-02-17 @ 22:33:33
URL: http://sarajohanssson.blogg.se
Postat av: eemelie

kommer sakna dej med gmn

2008-02-18 @ 19:01:43
URL: http://emeliemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0