åker hem snart

jag var aldrig inne på datan igår så därför skrev jag aldrig.
men vi var uppei bergen och spelade brännboll :P haha
det var lite coolt , vi åkte jätte högt upp , längst upp på bergen var molnen ,
men så högt upp åkte vi inte ^^. när vi kom hem sov jag och min lillebror till 9
sen väckte mamma oss och vi gick ut och käka pizza. :)
vid 1 somnade jag ,

idag har jag shoppat, igen :)
hehe , köpte 2 tröjjor 1 nessesär och 1 par örhängen.
första tröjjan är en t-shirt grå med nån liten rolig gubbe som är
grön och så står det dont be afraid , lite töntig men såå gullig ^
den andra jag köpte är kortärmad grå med lite blommor på typ ,
sen är det knappar på den , skit sööt :) köpte den på zara för 90 kr
bara :) , nu ska jag svara på alla gbn jag har fått pusshej

jusste igår gick min mamma och pappa ut och tog en öl , och då
hade en tjuv tagit ens tjej väska på den baren , han tog hennes väska
och satte sig på en motorcykel och drog ,, undra hur det gick med det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0